fredag den 26. september 2014

Perspektiv tegning af 32-gangen


Jeg startede med at tegne min horisont linje. Efter tegnede jeg firkanten bagerst i billedet. Denne firkant kalder jeg "endevæggen".
Efter jeg havde tegnet min horisont linje, satte jeg mit forsvindingpunkt og begyndte at tegne min vægge.
Efter jeg havde fået tegnet mine vægge, kunne jeg ikke rigtigt se hvad det skulle ligne, men da jeg så begyndte at tegne mine døre (som jeg målte jeg med øjemål) og senere hen begyndte jeg at lave detaljerne. Så som de tre billeder, skiltene ude for dørene, lamperne og nogle få skygger.

Jeg nåede ikke at blive færdig med mit billede, men mit mål er at få tegne næsten det samme på højre side af billedet.... Efter det vil jeg gå endnu mere i detaljer, og tegne dørhåndtag, lamper i loftet osv.

1 kommentar: